Har precis satt ...

2009-08-14 @ 19:43:37
Har precis satt mig vid datorn efter vi ätit middag. Idag åt vi tacos, det var gott, de var länge sedan vi käka det. Förut åt vi det nästan varje fredag, då blir det inte så gott längre man föräter sig på det. Så är det ofta tycker jag man kommer på någon ny maträtt och sen äter man den så ofta för att det var så gott och sen tröttnar man på den.

 Just nu håller Micke på att leker med hundarna, de skäller och far runt, ibland skulle man behöva hörselskydd. Nova är värst för hon får inte tag på bollen som Krita har.





Vad svårt det är att få bra bilder på hundar som leker! Men kul hade det i alla fall, nu har det äntligen tystnat, de ligger på sängen och tuggar ben i lugn och ro.

I morgon ska vi åka Mälarn Runt, det ska bli kul. Hoppas bara det blir fint väder. Jag ska ladda mobilen och tömma den på onödiga kort så jag kan plåta massor i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0