Svininfluensan

2009-08-31 @ 21:20:45
Satt precis och läste i aftonbladet om svininfluensan, att det är nu en person som dött i flunsan. Lite läskigt, jag har nog mer tänkt att det inte kommer att bli så farligt när man inte har några riskfaktorer, fast Micke har ju astma och Jenny infektionsastma och de senare ska ju inte räknas som en riskfaktor. Men de som blivit dåliga har ju varit friska tidigare. Jag hade faktiskt inte tänkt vaccinera mig men jag får kanske tänka om.

Jenny har ju varit sjuk i veckan med feber (inte så hög), förkyld och hosta, jag mår inte bra nu, är subfebril, hostar och har ont i kroppen, Micke börjar känna sig risig. Tänk om det är flunsan, endel får det ju lindrigt. Vem vet, man ska ju inte gå till VC och kolla, det är väll bra annars kanske man smittar många på vägen. Jaja det är bara och vänta och se vad som händer. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0