Mälaren runt

2009-08-15 @ 17:41:04
Idag har vi åkt Mälaren runt, det var första gången vi åkte. Vi kom i väg vid halv elva tiden. Var nästan lite tidigt, nästa år ska vi nog åka vid tolv tiden så det samlat ihop sig lite med hojar. Fast det var en hel del på vägen men man har ju hamnat i det tidigare och vet hur mycket det kan vara.



Efter Strägnes åkte vi direkt till Enköping (för att hela sträckan är 34 mil och vi visste inte om vi skulle årka åka hela stäckan)och vidare till stockholm och hem, den stäckan är 22 mil. Det var läskigt att åka motorväg med hojen, glad om jag slipper det igen. Jag var rätt mör när vi kom hem och så frös jag som bara den, fast det var fint väder och solen sken. Tog lite te och smörgås, sen kröp jag ner i sängen och somnade. Känner mig fortfarnde lite frussen. Här kommer lite bilder, tog inte alls många som jag trodde jag skulle :(












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0