Kom precis ...

2009-08-12 @ 19:26:40
Kom precis hem från en promenad i skogen. Det var skönt att ta en promenad efter jobbet och maten. Micke och Krita lyckades trampa i hundskit som låg mitt på stigen. Varför kan inte folk plocka upp skiten efter sig, ligger det mitt på stigen får man faktist plocka upp eller i alla fall flytta bort det från stigen. Det är ännu värre när man inte plockar upp på gångvägar och inom bostadsområden. Jag förstår inte problemet, det är ju bara att plocka upp!


Nova i skogen


Krita i skogen, "snälla husse ge mig godisen".


Kommentarer
Postat av: Anonym

mamma du borde göra mera mellanrm mellan bilderna och skriva texten ovan för. För det ser ut som du menar att krita e nova och så.. :) kram

2009-08-12 @ 19:50:54
Postat av: emelie

mitt namn och bloggnman försvann när jag skickade den andra kommentaren xD haha

2009-08-12 @ 19:51:49
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0