Godmorgon, sitter ...

2009-08-21 @ 05:58:13
... just nu och äter frukost vid datorn. Skall straxt göra i ordningen mig och gå till jobbet. Skönt att det är fredag och jag är ledig i helgen. Vi har inga speciella planer för helgen. Om det blir fint väder vill jag gå ut i skogen och plocka lite svamp.

I går var jag ut och träna med Nova och vi kom ett steg längre än i förr går men hon var lite räddare i början än hon var i förr går när Stina var med. Jenny var med och hjälpte till. Får se hur långt vi kommer idag, eller om vi kanske bara ska ta och till stenen idag med och försöka få Nova att vara med avslappnad på vägen dit.


Sen var Jenny och jag ute med Krita och träna på fotbollsplanen, hon tycker ju det är så kul och hon är jätte duktig. Måste ta mig i kragen och se till och komma ut minst två gånger i veckan och träna med Krita. Hon skulle nog kunna gå långt i lyndnad med tanke på att hon tycker det är så kul.


Nä nu måste jag sätta fart och göra i ordningen mig så jag inte kommer för sent till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0