Det här ...

2009-08-07 @ 16:45:16

De här var vad jag möttes av när jag kom hem från jobbet, suck. Fråga om det inte va någon som kunde ha diskat idag, "nej" fick jag till svar. Jag tycker det skulle vara trevligt och komma hem till ett rent kök när man jobbat hela dagen. Jenny har ju sommarlov och Emelie semester. Gick jag ut och satte mig på balkongen i solen, det var jätte skönt i alla fall.

Sen fick jag ställa mig och plocka in i diskmaskinen och när jag ändå var i farten ladda jag tvättmaskinen också. Så nu sitter jag här och är hungrig men jag vet inte om jag "orkar" laga någon mat. Emleie och Jenny sa att det kunde göra hemagjord pizza, får de gärna men då måste de gå och handla också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0