Ännu en arbetsdag

2009-08-05 @ 17:03:53
Hej så var ännu en arbetsdag till ända. Det var lungt idag hade endast två patienter på hela dagen. Sen håller Marie och jag på med en studie och idag kom de från Uppsala för att moneterera (vet inte hur det stavas) vi fick nedslag på en del saker, men det var inte så farligt. Marie och jag tacka ja för vi inte trodde det var så mycket mer än att ta prover på patienter på labet, men det var mycket mer än så. Men det är lite kul också att få göra något annat det är ju bara att det är svårt att få tid för det.

Sitter just nu och skriver på Emelies nya laptop den är jätte fin och bra, skön att skriva på. Micke sitter vid datorn där nere. Ska snart gå ner och laga mat. Men jag blev väldigt trööt när jag satte mig här i soffan med datorn. Det var första dagen på fem veckor som jag gick upp kl. fem, hade ju jour veckan innan semestern och förra veckan också, fast det gick lättare än jag trodde att gå upp tidigt, skönt att det bara är två dagar kvar den här veckan. 

I helgen kommer min mamma och pappa hit för att gratta Tobbe, han fyllde ju år i måndags. Få se vad vi ska bjuda på då, kanske jag kan få hjälp av Emelie och Jenny, det var ju så bra på att göra tårta i måndags, få se om det orkar annars får jag väll göra det själv. Nä nu får jag ta och lyfta på min feta röv och gå ner och laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0