Jaha så var ...

2013-05-16 @ 20:57:00
... det redan torsdag, har inte hänt så mycke den här veckan jag är fortfarande förkyld men jag tror det börjar vända! 
Nova började löpa i tisdags, blev lite förvånad men om jag tänker efter så här med facit i hand har hon nog haft alla tecken men jag har bara inte trott att det var dags än. Hon hoppade ju över löpet i december och förra gången det var så löpte hon inte förren det var dags nästa gång, så jag hade räknat med att vi skulle ha två löptikar på semestern men nu kommer vi bara få en, skönt!
I morgon är jag ledig och ska passa Robin så han slipper vara på dagis och får vara med mormor och vovvarna i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0