Idag vid tio ...

2011-10-16 @ 21:03:59
... åkte vi till IKEA jag, Micke och Emelie, när klockan var halv ett var vi hemma igen. Vi hade hela bilen fullpackad och ändå tog vi hemkörning på soffan. Så hela eftermiddagen och kvällen har det packats upp och skruvats ihop möbler. Så det var tur att Emelie ville hjälpa till, Micke hjälpte till med det som var tungt, annars tycker han inte det här är så kul medans jag tycker det!

Vi hade ju två små hjälpredor :)


Här är det vi köpte, jag vet att det blev mycke vitt, men vi ska köpa till kuddar och lite annat i färg.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser ut som jag gömt en fotboll eller något sånt under tröjan ! Hehe

2011-10-18 @ 16:16:21
URL: http://Emelieduvefjord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0