Godmorgon

2011-01-11 @ 09:25:52
Varit ute med Krita och Nova på en morgon promis, det är isgata ute, jätte jobbigt att gå och i skogen var det också is, så vi kortade av rundan idag för att det var så svårt att gå på vissa ställen, men 45 minuter var vi ute i alla fall.

Så nu sitter jag som vanligt här vid datorn och äter min frukost. Har jour denna vecka, kort vecka (tis, tors och lörd), men eftersom begravningen är på fredag, har jag bytt till dag på torsdag. Alla gånger jag bestämt något eller ska någonstans dagen efter ett jourpasset nog sjutton har man varit uppe och jobbat på natten så man är helt slut sen när man inte får sova.

Idag ska jag klippa mig, inte riktigt bestämt hur jag ska ha det. Får nog sätta mig och bläddra i lite fotoböcker innan klippningen.

Krita lite suddig, men man ser den "fina" gångvägen bakom henne.

Inte mycke vatten i bäcken nu, men det lär bli när snön smälter.

De obligatoriska stoppet, där man ska snosa och spana!


Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Jaa, det förenat med livsfara att gå på isen. Du har väl "broddar? Det är jättebra. Eller kanske man skulle snöra på sig skridskorna, hahaha



Önskar dig lycka till med "frillan"

Kram

Susanne

2011-01-11 @ 11:09:09
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag kan varm rekommendera broddar!



Promenaden blir mycket enklare, och man slipper gå och spänna sig hela tiden! :)

2011-01-11 @ 12:07:50
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0