Tränat

2010-09-16 @ 20:44:52
Nu har Jenny och jag varit på klubben och tränat med Krita och Nova, och vi var helt ensamma där, jätte skön 

Med Nova körde jag:
* Balansen -  första gången hon testade, hon tyckte den var läskig först men sen gick hon obehindrat över den.
* Däcket - ser ju annorlunda ut mot rusta däcket, så först tyckte hon det var läskigt, men sen gick det riktigt bra.
* Två hinder - gick så där, hon var så spidad just då, får öva mera.

Med Krita körde jag:
* Balansen - inga problem
* A-hindret - går över utan problem
* Däcket, hinder, (sväng vänster) hinder och hinder - gick jätte bra
* Däck, hinder, hinder eller däck, hinder, (sväng höger) hinder eller däck, hinder (sväng vänster) hinder - gick jätte bra, lyssna jätte bra så det var lätt och få henne åt det håll jag ville.
* Slalom - körde bara lite, måste öva mycke mera.

Idag var Krita som hon brukar va annars på kursen, full fokus på mig och körde det hon skulle. Var så kul och träna efter i söndag då allt bara kändes skit!!! Men gud vad mygg det var!



Kommentarer
Postat av: Marie G

Skönt att det gick bra & att ni fick köra ostörda:)

Hör av dig om du vill ha sällskap på ngn träning, jag hänger gärna på ut....

Träna vidare:)

Ha det bäst!

2010-09-16 @ 22:42:08
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Hihi, vad kul ni haft det.

Duktiga vovvar ;-)



/Susanne

2010-09-16 @ 23:00:24
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0