Ja jag sitter ...

2010-09-26 @ 13:22:23
... här och försöker vakna till, sov till klockan var närmare halv ett. Vi fick vår första patient för dagen i går vid halv fyra på eftermiddagen, sen fick vi en till lite senare så vi var klar kvart över nio. Sen sökte de på oss i natt vid midnatt och sen blev det lite väntan innan patienten kom, så vi var inte klara förrens vid tre. Så jag var ganska trött när jag kom hem efter nästan fyra timmars sömn, så efter lite frukost och snack med Micke kröp jag i säng. Men nu är jag så seg, måste vakna till innan agilityn börjar vid tre!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas du vaknade till, fast det gjorde du garanterat när du väl var på agilityn, det är verkligen uppiggande. Gillar det mer och mer och har börjat träna lite mer med Tyson oxå och han verkar gilla det oxå. Om inte annat gillar han gotten han får :-)

2010-09-26 @ 16:49:04
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0