Skönt med fredag!

2010-03-05 @ 16:48:06

Ja så var denna arbetsvecka slut, skönt att man är ledig i helgen. Det har tydligen varit fint väder hela dagen, jag ser ju inte mycke från mitt jobb. Tänk om man kunde ha ett arbete då man kunde välja om man skulle jobba ute eller inne, så kan man variera det efter vädret:)

Vi ska straxt gå iväg och handla lite till i kväll orkar inte åka och stor handla på en fredagkväll, får bli i morgon på förmiddagen. Ska försöka hinna sätta upp mina nya gardiner i morgon och få lite fint här hemma.


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det hade varit toppen om man kunde välja om man ville vara ute eller inne :-) Skönt att vara ledig i helgen, hoppas ni får en mysig kväll

2010-03-05 @ 19:28:37
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Vicke

jag hoppas att du får en trevlig helg nu

2010-03-06 @ 06:51:34
URL: http://www.metrobloggen.se/animeringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0