Promenad

2010-03-11 @ 14:51:27
Det blev ingen promenad med Linda hon var magsjuk, så det får bli en annan gång.

Så jag tog hundarna på en promenad själv, vi gick längs gångstigen genom skogen ner till kanalen. Krita fick gå lite lös men med kopplet på, kom en man med en cykel, jag kalla in Krita och hon kom på en gång, jätte skönt. Jag är ju lite orolig att hon inte ska komma till mig när det kommer hundar och folk. Hundar vet jag ju fortfarnade inte om hon kommer till mig eller inte. Men går vi själva och jag kallar in henne tvekar hon inte att komma, utan kommer direkt till mig, det är skönt. Nova är det värre med, henne måste jag jobba med inkallningen med.





Kommentarer
Postat av: Carina

Har ni haft sol idag igen, vad fuskigt :-) Skönt för då förvinner snön lite snabbare. Det där med inkallning är lite svårt för man vill ju testa men man är inte säker på om de kommer eller inte. Tyson kommer när han känner för det om där inte är mat i närheten för då blir han döv. Enzo kommer glatt skuttande fast är itne säker på honom när det är andra hundar där. Ha en bra kväll

2010-03-11 @ 18:57:41
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0