Sitter här på ...

2010-01-17 @ 14:50:14
... jobbet. Vi har precis sett en film, The Bucket List, den var bra och som vanligt kan jag inte titta på film utan att böla, jaja jag vet att jag är hopplös.


Innan lunchen var Susanna och jag i väg till gymmet och träna. Körde cross trainern en halvtimme, benen var lite spagetti när jag klev av maskinen, men det var skönt att träna. Det var ett tag sedan jag träna sist, så det lär nog kännas i morgon!


Det är så skönt nu när vi inte behöver ta lungröntgen längre, förut gick ju hela förmiddagen åt till det. Idag har vi inte haft någon patient, jo en som var in på labbet och vände som läkarn bedömde att vi inte skulle göra. Så vi får väll se hur kvällen och natten blir!

Kommentarer
Postat av: Lukasleila

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-09 @ 15:31:44
URL: http://lukasleila.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0