Varit ute på ...

2010-08-10 @ 10:09:05
... en promenad med hundarna, efter halva vägen möte jag Marie och sheltisarna, så vi vände och gjorde sällskap hem. Nova sköter sig skapligt, är det framför vill hon inte gå framåt och är det bakom drar hon. Men hon skäller inte längre, så det är väll ett steg i rätt riktning i alla fall.




Det är mulet ute men inget regn och de lovar sol till eftermiddagen. Jag hoppas det stämmer för vi måste åka och sätta upp tältet så det får torka, så det inte möglar för oss.

Kommentarer
Postat av: Linnea & gänget

sv; Jo, det är superhärligt att gå en och en med hundarna men jag gillar att "slå två flugor i en smäll" och ta med både gammel-hunden som behöver motionen för att inte bli allt för överviktig och 7månaders-valpen som behöver massa tid med mig :)

Ha det!

2010-08-10 @ 15:15:33
URL: http://happytails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0