I dag på dagen ...

2010-08-30 @ 21:42:51
... var jag ute med tjejerna en och en, vet att jag måste skärpa mig och göra det varje dag, särskilt för Novas skull. Jag tror tjejerna tycker om att gå ut själva med mig också, de har sån fokus på mig när vi är ensamma än när det är med båda två. Jag passar ju på att träna med dem lite också när jag har dem en och en. Idag blev det hoppa upp på stenar, leka och kampa med mig, stanna och inkallning, och så lite balansgång på staketet.

På kvällen gick Micke och jag en kortare promenad, gick förbi rastgården, så tjejerna fick springa lite lösa, det var riktig fart på Krita idag, Nova sprang efter och jaga henne.

Det börjar bli lite kyligt ute, känns att hösten är på väg, lite tidigt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0