Tränat agility

2010-08-26 @ 16:09:49
Nu har jag och Marie varit till SHK och tränat. Man kan ju säga att jag var ringrostig, Krita var jätte duktig och framåt. Det var bra att Marie var med, som ser vad man gör fel och kan tala om vad jag ska tänka på. Så när vi var klara kändes det jätte bra!

Vi byggde en velodrom bana, med fyra hinder, däcket, tunnel, hinder, tunnel och balansen. Jag körde aldrig hela med Krita, utan körde vissa delar i taget. Träna mycke på balansen och kontaktfältet, sen måste jag följa med Krita mer, släpper henne för tidigt vid vissa hinder och då följer hon mig i stället för att ta hindret. Det hade jag inte fattat själv, så det var bra att Marie var där!

Kommentarer
Postat av: Caroline

tack! ja, jag har förstått att du är det :o) Men vad är det mer exakt du jobbar med?

2010-08-26 @ 22:21:07
URL: http://heartline.blogg.se/
Postat av: Carina

Det är ju jättebra att träna ihop med någon så man kan hjälpas åt och se vad man gör fel. man tänker ofta inte själv på dom små sakerna som är lättare för andra att se. Hoppas du får en bra fredag

2010-08-27 @ 05:41:06
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marie G

Ja det var KUL att få se er & jag tycker att du har en väldigt duktig hund:) Ja,ja du jobbade oxå bra ha,ha,ha......Hoppas att du inte drömde om ordet konsekvent?!

TACK för en trevlig tur till klubben!

Hoppas helgen blir bra!

2010-08-27 @ 08:47:19
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0