Jaha då var ...

2010-08-30 @ 11:17:22
... jourveckan avklarad för den här gången, nu är jag ledig till på onsdag! Vi hade inga flera patineter i går, det var bara i måndags som vi jobba som sjutton, sen har resten av veckan varit lugn! 

Jag arbetar ju på Huddinge sjukhus (ja jag vet det heter Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge, men det är ju så långt och säga), men när jag har jour är jag på Karolinska sjukhuset i Solna och arbetar. Eftersom jag hade en extra jourvecka i sommar har jag inte varit och jobbat på Huddinge på sju veckor. Så det ska bli riktigt kul att gå till jobbet på onsdag och träffa alla igen!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

ja det måste vara roligt att komma tillbaka till de ordinarie arbetskamraterna.

2010-08-30 @ 21:37:00
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0