Godmorgon

2010-08-15 @ 11:47:21
Vi vaknar bara senare och senare, får nog ta och skärpa oss för det här är våran sista semester vecka. Fast jag börjar med jourvecka så jag behöver inte gå upp fem första veckan, skönt.

Varit ute med tjejerna på sin morgonrunda, gick ner förbi rastgården idag också. Krita ska bara snosa och vill inte springa, medans Nova springer och försöker få fart på henne. Jag körde lite inkallning med dem och så skicka jag iväg dem på "spring" och Nova far iväg som ett spjut, Krita får jag "putta" iväg och säga "spring", då springer hon en lite bit. Och nå sjutton var det massa mygg där också men jag klara mig bättre än igår.

Nu sitter jag här och käkar frukost, Micke är och övningskör med Emelie. Vi har planer på att gå på bio idag, det var länge sen senast! Vi har inte riktigt bestämt villken film, det står mellan Trollkarens lärling och Inception.
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0