Jippi, nu har jag semseter!!!!

2009-07-05 @ 15:18:11
Äntligen har jag semseter, va skönt!!!

I går jobbade jag hela dagen, det var skapligt mycke att göra, var helt slut i benen på kvällen. Det är jobbigt när man måste vara där 24 timmar i sträck. Men vi blev inte väckta inatt i alla fall vi fick sova, skönt.

Idag på fm var Micke och jag ute och åkte en sväng med hojen, va till Mariefred - Gnesta och sen hem. Det var så kallt, jag blev kall in i märgen. Va så skönt att komma hem och dricka te och bli varm. Sen somna jag framför tv.

Skall straxt gå upp på vinden och leta fram vårt gamla tält, brosan ska ha det och sen skall jag plocka fram alla camping grejorna, har ju inte använt dem sedan vi flytta förra året. Se vad som är helt och inte, sovsäckarna behöver säkert tvättas. Vi åker och campar någon gång i slutet av veckan. Va skönt det ska bli. Förra året campade vi inte för att Nova var liten valp. Så det ska bli skönt att komma iväg i år!!


Krita och Nova förra sommaren!!!

Visst är dem söta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0