Vecka 40

2013-09-30 @ 10:09:00
MÅNDAG 30/9:
Vila.
TISDAG 1/10:
Vila.
ONSDAG 2/10:
Vila.
TORSDAG 3/10:
Vila.
FREDAG 4/10:
Promenad med grannen och hennes ena hund.
Krita: Går jätte bra ihop med Breeze så för henne blir det som vilken promenad som helst.
Nova: Blir väldigt rädd när Breeze kommer så jag får ha henne på kort koppel för att få med henne, sen går hon antingen före eller efter Breeze och har sten koll på vart hon är hela tiden. När vi kommer upp i skogen vill Breeze leka med en pinne och efter det börjar Nova skälla på Breeze och även springa fram till henne och skälla, så jag får säga till henne på skarpen att inte hålla på så. Det beteendet är nytt för henne, hon kan skälla men håller sig då nästan alltid på avstånd, hon brukar inte göra utfall som hon gjorde idag. 
Sammanfattning:
Nova behöver ut på mer hundpromenader och ha andra hundar runt sig än Krita och jag måste hålla koll på detta beteende för jag vill inte ha en hund som gör utfall mot andra hundar.
LÖRDAG 5/10:
Vila.
SÖNDAG 6/10:
Vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0