Vecka 21

2011-05-23 @ 08:00:00
Måndag 23/5:
Vila.
Tisdag 24/5:
Vila.
Onsdag 25/5:
Vila.
Torsdag 26/5:
Vila.
Fredag 27/5:
Vila.
Lördag 28/5:
Vila.
Söndag 29/5:
Körde med Krita:
* Stanna och kör - gick bra, men jag ska öka på störning.
* Följsamhet - gick bra, men behöver få henne längre i från mig.
* Slalom - gick jätte bra, sen körde jag en gång till och då fungera det inte alls.
* Tunnel - gick bra, har bra fart igenom och framåt efter.
Körde med Nova:
* Stanna och kör - gick skapligt bra, men behöver öva mera.
* Följsamhet - gick bra, men behöver få henne längre i från mig.
* Slalom - gick jätte bra, sen körde jag en gång till och då fungera det inte alls.
* Tunnel - gick bra, men måste få upp farten hon är försiktig av sig.
Sammanfattning:
Träningen gick bra, måste pausa bättre i mellan övningarna, så det inte blir så trötta. Hade med mig buren men använde den inte så mycke som jag tänkt, ska göra det nästa gång.

Ska försöka få till några fler träningstillfällen nästa vecka, varit dåligt med träning den här veckan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0