Vecka 19

2011-05-09 @ 08:00:00
Måndag 9/5:
Vila.
Tisdag 10/5:
Vila.
Onsdag 11/5:
Vila.
Torsdag 12/5:
Vila.
Fredag 13/5:
Vila.
Lördag 14/5:
Vila.
Söndag 15/5:
Körde med Krita:
* Följsamhet - gick bättre, men vi måste träna mera, måste få henne lite längre ifrån mig men att hon fortfarande följer mig.
* Stanna och kör - hon var jätte duktig, väntar på mitt komando.
* Stanna kastar trasan får "ta den då" efter ögonkontakt - tittar på trasan när jag kastar tittar sedan direkt på mig.
* Inkallning - kommer på en gång. Om det finns störning kommer hon också men med en liten fördröjning, det ska vi jobba mera på.
Körde med Nova:
* Följsamhet - gick bra, men vi behöver öva mycke mera.
* Stanna kastar trasan får "ta den då" efter ögonkontakt - tittar på trasan när jag kastar tittar sedan direkt på mig.
* Inkallning - kommer på en gång, men skulle behöva lite mer fart till mig. Vid störning får jag ropa flera gånger och dra lite i linan så kommer hon, så det måste vi öva massor på.
Sammanfattning:
Det gick bra med båda, men vi behöver öva mera på allt.

Blev dåligt med träning den här veckan, haft fullt upp med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0