Vecka 23

2011-06-09 @ 21:36:23
Måndag 6/6:
Vila.
Tisdag 7/6:
Vila.
Onsdag 8/6:
Vila.
Torsdag 9/6:
Körde med Krita
* 4 hinder på rad - gick bra, hon har bra fart.
* 1 hinder - snäva svängar, måste öva mera, gick skapligt.
* Slalom - ja vi måste öva massor, fick till fyra pinnar sista gången.
Sammanfattning:
Med tanke på att vi inte tränat hinder på länge, så gick det bra. Men det som känns bäst av allt var att hon följde mig och lyssna på mig och försökte inte ens sticka iväg. Mellan när hon villa satt hon i buren.
Fredag 10/6:
Vila.
Lördag 11/6:
Vil.
Söndag 12/6:
Körde med Krita:
* Stanna och kör - gick bra, hon lyssnar fint på mig.
* Följsamhet - gick bättre att hålla henne lite på håll.
* Slalom - ja vi kämpar vidare, gick lite bättre än i torsdags.
Körde med Nova:
Busa och kampa en heldel, hon släpper ju gärna trasan men idag var hon mycke bättre.
* Slalom - Ja även här kämpar vi på men fick till det ett par gånger.
Samanfattning:
Hade sämre kontakt med Krita idag, men jag tror det har med att hon höglöper, så jag hoppas det går bättre nästa gång. Bra kontakt med Nova och hon var fokuserad och på, kul att köra med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0