Vecka 24

2011-06-13 @ 08:00:00
Måndag 13/6:
Vila.
Tisdag 14/6:
Vila.
Onsdag 15/6:
Körde med Krita:
* Rund bana med däcket, hinder, tunnel, hinder, hinder och hinder - hon kör jätte bra, det är jag som knölar till det och ibland är jag tom i vägen för henne. Så när jag höll mig på rätt ställe blev det riktigt bra.
* Tre hinder på en linje bredvid varandra, hoppa ett kalla henne till mig hoppa nästa hinder igen från samma sida, kalla henne åt mig och hoppa sista hindret från samma sida - gick jätte bra, hon hade sånt fokus på mig idag, så kul att se. Körde även samma men med balansen först, gick också bra.
* Slalom - gick lite bättre idag, fick till flera än förra gången, kanske poleten börjat ramla ner.
Körde med Nova:
* Hinder, tunnel, hinder och hinder - gick skapligt, hon är ju mycke försiktigare än Krita och sen härde hon Maries hundar skälla, så det var jätte bra träning för henne.
* Balansen - gick bra, hade bra fart också.
* Slalom - fick till en, sen ville hon inte, tror hon var trött, så vi avbröt.
Sammanfattning:
Krita var jätte rolig att köra idag, hade fullt fokus på mig idag. Nova var också duktig, har ju inte kört lika mycke med henne så hon ligger på en annan nivå mot Krita så vi måste träna mera. Jag måste lära mig att bli tydligare och planera mer vad vi ska göra
Torsdag 16/6:
Vila.
Fredag 17/6:
Vila.
Lördag 18/6:
Vila.
Söndag 19/6:
Vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0