Vecka 27

2011-07-05 @ 22:18:47
Måndag 4/7:
Vila.
Tisdag 5/7:
Körde med Krita:
* Studs flera hinder på rad - gick skapligt, varje gång vi ändra något, rev hon de hindret vi ändra.
* Studs med fyra hinder - gick inte alls först, hon tog första hindret sen sprang hon brevid till godisburken. Tillslut drog hon iväg ner till staketet och sprang runt och lukta. Jag drog iväg åt andra hållet och ropa men hon brydde/hörde mig inte, jag gömde mig hon fortsatte snosa runt gick mot Marie, då ropa jag på henne och då kom hon som ett skott till mig. Körde några gånger efter och då gick det bättre, men jag hade burken i handen och kasta den inte till henne, så hon inte skulle få för sig och dra iväg igen.
* Slalom - gick så där, satte på stödbågar, gick till slut.
Sammanfattning:
Första vändan gick jätte bra. Sen tror jag hon var så trött och då blev allt fel och tillslut drog hom iväg. Ska ta och jobba på hennes kodition och min också för den delen efter semmestern! Se till att få mer regelbunden träning för den delen också!
Onsdag 6/7:
Vila.
Torsdag 7/7:
Vila.
Fredag 8/7:
Vila.
Lördag 9/7:
Vila.
Söndag 10/7:
Vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0