Vecka 33

2012-08-13 @ 17:52:00
Måndag 13/8:
Krita:
Körde inkallning, stanna kvar, stanna och kör och så introduserade jag runt. Målet är att kunna skicka iväg henne på komandot runt träd, stolpar m.m. Gick skapligt för att vara första gången.
Sammanfattning:
Krita är väldigt på och vill göra vad jag ber henne om, ibland nästan lite för mycke på. Måste lära henne att göra saker lugnare utan att tappa farten och drivet.
Nova:
Körde inkallning och introducera även runt.
Sammanfattning:
Gick ganska bra. Börjar få henne att kampa med mig bättre, hon håller i trasan nu och jag kan dra mera men hon släpper gärna taget.
Tisdag 14/8:
Vila.
Onsdag 15/8:
Vila. 
Torsdag 16/8:
Vila. 
Fredag 17/8:
Vila. 
Lördag 18/8:
Vila. 
Söndag 19/8:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0