Vecka 26

2011-06-29 @ 21:49:08
Måndag 27/6:
Vila.
Tisdag 28/6:
Vila.
Onsdag 29/6:
Körde med Krita:
* 3 hinder, säcken och hinder - gick bra, Krita har bra fart.
* 2 hinder vända tillbaka, hinder, A-hinder och balansen - jag knölar till det, men vi fick till ett par gånger, Krita hoppar av från A-hindret, så det måste vi träna bort.
* 3 hinder, A-hinder och balansen - gick bra, förutom A-hindret.
* Slalom - gick inte så bra, fick till de tre sista i alla fall, bara öva och öva som gäller.
Sammanfattning:
Jag var lite seg i dag och det ger att jag strular till det. Krita sköter sig bra, jag måste tala om tidigare var hon ska. Sen måste vi öva på A-hindret så hon inte hoppar av för tidigt och missar kontakt fälltet.
Torsdag 30/6:
Vila.
Fredag 1/7:
Vila.
Lördag 2/7:
Vila.
Söndag 3/7:
Vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0