Vecka 28

2011-07-13 @ 12:29:21
Måndag 11/7:
Körde med båda:
* Stanna och kör - de är jätte duktiga bägge två och stanna tills jag ger klartecken "kör" båda sticker iväg som skott!
* Stanna kasta trasan och ger varsågod efter ögonkontakt - Krita satt kvar fint och stack i väg  och kommer tillbaka och kampar med mig. Nova ville inte sitta kvar utan springa efter trasan på en gång, fick stå på kopplet och sen släppa henne efter ögonkontakt, sen kommer hon bara halvvägs tillbaka,får dra lite i kopplet och kalla på henne, när hon väll kommer till mig kampar hon fint nu.
* Stanna och inkallning - båda kommer jätte fint till mig.
Sammanfattning:
Måste leka mer med Nova och kasta leksak/trasa och se till att hon kommer tillbaka med leksaken/trasan till mig. Annars tycker jag det fungera bra med mycke störning av folk i närheten på campingen.
Tisdag 12/7:
Vila.
Onsdag 13/7:
Vila.
Torsdag 14/7:
Vila.
Fredag 15/7:
Vila.
Lördag 16/7:
Vila.
Söndag 17/7:
Aktiv promenad med hoppa på stenar, gå balansgång på trästammar och hoppa över pinnar. Har även ett ställe där det ligger en planka så vi öva kontaktfält också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0