Vecka 35

2011-08-29 @ 12:05:10
Måndag 29/8:
Körde med Krita:
* Stanna och kör - gick skapligt, börjat störa henne mera när jag går bort.
* Tunneln - hon suger bra, målet idag var att hon skulle följa mig och gick jag förbi och inte sa tunnel skulle hon följa med mig. Gick si så där, här måste vi öva mer-
Sammanfattning:
Tanken med träningen idag var att hindren ligger ju tät på en bana och hon ska bara ta det hindret jag skickar henne på. Så vi får köra mera sådana övningar.
Nova:
Gick bara en promenad med henne, försökte få henne att gå bredvid mig i ställe för bakom som hon alltid gör. Så varje gång hon kom bredvid mej sa jag hej och kastade en godis framåt, så mot slutet gick hon mer bredvid mig än bakom!
Tisdag 30/8:
Vila.
Onsdag 31/8:
Vila.
Torsdag 1/9:
Vila.
Fredag 2/9:
Vila. (Berlin)
Lördag 3/9:
Vila. (Berlin)
Söndag 4/9:
Vila. (Berlin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0