Godmorgon

2011-08-24 @ 10:22:00
Det var lungt på jobbet igår, inte en enda patient på hela passet. Igår satt vi och diskuterade om att det känns ju fel att önska att man får något att göra, för det måste ju någon få en hjärtinfarkt och det önskar man ju ingen!

Har i alla fall varit ute på en härlig promenad med tjejerna, hade mätprogramet på i mobilen, men den hade lagt av efter halva. Men jag gick in och mäte upp i efter hand och även fast jag varit ute en timme med hundarna hade vi inte gått längre än 2,1 km. Det går ju inte så fort när det ska snosas och undersökas visa sträkor kan man gå på.

Tydligen kan man inte fota samtidigt som programmet är på, för inget av korten jag tog finns sparat, suck. Set var så många spindelnät över allt, men inga bilder, :(

Hitta dem, jippi :) Några fler bilder finns här!




Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Det är ju lite kul att se hur långt man går. Ska ta och leta fram stegräknaren, tänkte jag. Förmodligen finns det inga batterier kvar dock, och då blir den väl liggande igen :-(

2011-08-25 @ 10:02:27
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0