Mobilen

2010-03-20 @ 19:59:24
F-n min mobil har gott sönder, den bara dog för mig och jag kan inte få igång den. Så nu måste jag köpa en ny, setat och tittat på mobiler, finns ju så många modeler att välja mellan. Men det finns två jag fastnat lite mera för.

Den ena är Sony Ericssons Satio med kamera på 12,1 megapixlar och touchscreen, jätte dyr om man inte tar med abonemang.


Den andra är också en Sony Ericsson C903 med kamera på 5 megapixlar, den är också jätte dyr och jag vet inte om man kan få den med abonemang.


Men jag får väll titta vidare och se vad det kan bli för mobil. Någon som har en som de tycker är bra? Jag vill ha en kameramobil efter som jag tar så mycke kort!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Jag har en Satio och är så himla nöjd, det är sjukt bra. kameran är helt otrolig, filmerna blir också bra :)

2010-03-21 @ 09:42:47
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Carina

har en kompis som har sation, hon är supernöjd med den. Jag har c905 så jag antar att den är rätt lik c903 och den är jag jättenöjd med. Men skulle jag köpt idag hade jag nog tagit sation.

2010-03-22 @ 05:45:15
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0