Vem är jag?

2010-05-01 @ 22:13:37
Jo jag heter Carina och är 43 år, arbetar som sjuksköterska med hjärtpatienter, gift med Micke 47 år han arbetar som anläggare på kommunen. Tillsammans har vi tre barn/ungdomar
- Emelie 23 år som är sambo med Joakim, de har en son Robin född 20/1-12.
- Tobias 22 år även han har lämnat boet och är bosatt i Berlin
- Jenny 19 år som fortfarande bor kvar hemma.
Vi har även två Jack Russell terrier tikar
- Krita 6 år
- Nova 4 år.

Jag är uppvuxen med hund och katt. Men Krita är min/våran första egna hund, allt fungerade bra tills vi bestämde att skaffa en kompis till Krita. När Nova kom blev det kaos, alla regler som fungerat med Krita var som bortblåsta.

Det var då jag började gå kurser först med Krita och sedan med Nova. Nu fungerar allt igen relativt bra och jag har fått ett intresse att träna med hundarna.
Trackback
RSS 2.0