Midsommarhelg i Småland

2018-06-24 @ 19:24:13
Torsdag förmiddag åkte vi och hämtade husvagnen och åkte ner till Småland, till mina föräldrar. Det regnade på vägen ner men slutade när vi kom fram.
(null)
Tog en kortare promenad med hundarna när vi kommit iordning.
(null)
(null)
På kvällen var vi och hämtade Tobias och Dorte vid tåget, det var ett tag sedan vi sågs. 
(null)
Morgonrunda med tjejerna.
(null)
Mina föräldrar bor väldigt fint ute på landet
(null)
(null)
Var och hämtade Jenny vid tåget på förmidagen. Tyvärr kunde inte Emelie med familj komma som planerat. 

Eftersom man aldrig vet hur vädret blir satte vi upp partytältet. De tog sin lilla tid då de inte varit uppe på ca 7 år och då plockades ihop efter det blåst omkull.
(null)
Tobias tyckte tomten skulle vara med och fira midsommar.
(null)
(null)
Nova älskar att leka med vatten.
(null)
(null)
Var en kyligt kvällen, så mamma plockade fram oljelampan för att få lite värme i partytältet men de hjälpte inte så mycket.
(null)
(null)
Morgonpromenad med mina föräldrar. 
(null)
(null)
(null)
Jordgubbar på g.
(null)
Krita och Nova lekte med bollar medan vi andra spelade kubb och mölkky.
(null)
(null)
(null)
(null)
Pappa hittade den här stenen och vi undrade så vad det kunde vara, efter lite googlande kom vi fram till att det vara kattguld.
(null)
Efter en härlig helg hos mina föräldrar var det dags att åka hem. Lämnade kvar husvagnen då vi ska hälsa på igen om två veckor när vi får semester.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0