Började dagen med ...

2014-06-25 @ 11:45:00
... en härlig promenad. Så skönt nu när Krita kan gå lite längre promenader!
 
Jag har ökat på promenaderna och så går jag den en vecka och så ökar jag osv. Igår började jag gå lite mer i skogen och nästa vecka tänkte jag hon skulle få börja gå upp för trappor. Jag är fortfarande lite orolig att hon ska få ont igen men jag håller tummarna att det ska gå bra.
 
Hennes mage sköter sig bra, sen igår är hon åter på sitt gamla foder har introducerat de under en tid!
 

Kommentarer
Postat av: Marie G

Nu håller vi TUMMARNA för att det går BRA & att promenaderna blir längre & längre:)
//Marie med Sheltieligan

2014-06-25 @ 17:02:42
URL: http://marieosindie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0