Weekend på Jogersö camping

2014-07-13 @ 17:55:00
I fredags fick jag äntligen semester, det är precis som man inte skulle orka jobba en minut längre när man väntar på semestern!
 
Efter jag kom hem från jobbet packade vi in oss i bilen och åkte ut och hämta husvagnen och så åkte vi till Oxelösund och Jogersö Camping, där var redan min bror Kenta, hans sambo Hillevi och deras två barn Alexandra och Josefin. Installerade oss och sen blev det korvgrillning och massa prat.
Vet inget bra kort men tog inget mer, Krita skällde på något som alla så klart var tvugna och titta efter!
Lördag morgon bjöd på strålande sol, så det blev frukost i det gröna.
Krita älskar att ligga i solen,
medan Nova gärna söker lite skugga.
Tog en sväng in till Oxelösund centrum och handlade mitt på dagen.
Även lördagkväll grilla vi, här är grillmästarna!
Klar man måste sitta med still husses knä!
Syns inte så mycke på bilden men jag var röd som ett stoppljus på näsa och kinder.
Söndag morgon var mulen, började dagen med en promenad runt campingen, samma som dagen innan. Såg att det hade fina spår man kunnat gått på men så blev det inte.
Efter frukosten städade vi husvagenen och packade ihop oss, precis när vi kopplat på husvagnen kom regnet.
 
Måste säga att hundarna installerade sig snabbt i den nya husvagen. Tycker själv om den med, de ända jag saknar är en större garderob, vi är ju van att ha en större vagn med två garderober och tre våningsängar att lägga grejor på.
Jögersö Camping var fin, kan tänka mig att åka dit igen.
 
Tack än en gång Kenta och Hillevi för en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0