Jaha så var ...

2014-01-26 @ 20:56:18
... den här helgen slut!

I torsdags gick jag hem från jobbet vid lunchtid, mådde inte alls bra, frös och hade ont i halsen. På fredag när jag vakna var jag genom förkyld, på eftermiddagen kom Robin hit och sov kvar. Han är så himla mysig, har börjat prata som bara den, förstår inte allt men det mesta.






På lördagmorgon blev det en halvlång morgonpromenad.






Efter att Robin hade sovit, kom Emelie och Jocke hit och åt mat. Sen när det gått var jag helt slut somnade tidigt på kvällen.

Idag fick tjejerna en morgonpromenad i skogen. Sen har jag inte gjort många knop, börjat sticka på en tröja till Nova.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0