Godmorgon

2014-04-10 @ 09:25:53
Är hemma från jobbet idag då jag är sjuk, igen, suck!

I söndags sov Robin över här för att dagis var stängt på måndag och jag var ledig och kunde passa honom. Det är så mysigt att få råom honom själv ibland 😀






Sen har jag en halt liten tjej, det blir bättre och bättre iallafall. Vet inte vad hon gjort, det är vänster ben som hon blev biten i för ett år sedan.

Nova mår bra, även om vi var med om en jobbig sak förra torsdagen. Hon lekte och tuggade på en pinne som sedan fastnade i gommen på henne, hon fick panik och försökte få bort den och då hoppar Krita på henne så det blev värsta slagsmålet. Lyckades tillslut få bort pinnen och få hem hundarna, som tur var blev det bara mindre sår på dem, men jag var helt slut efter detta. Blir så trött på dem att dem att de ska ryka ihop så lätt 😥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0