Ja det blev ...

2013-10-16 @ 10:58:52
... ett lungt jourpass igår och jag fick sova hela natten!
 
När jag kom hem tog jag tjejerna på en skogsrunda, blev mycke hoppa upp på stenar och trädstammar.
Jag har sedan innan sommaren haft ont i mitt ena knä och samma höft, sen tidigare har jag ju ont i nacken och en axel. Känns som kroppen inte vill vara med riktigt längre, suck! Igår började jag i alla fall äta Curcumin som är ett kosttillskott som anses hjälpa vid inflammationer i leder, muskler och andra organ. Gurkmejan har flera egenskaper som kan vara nyttiga, bla har den en anti-inflammatoriska egenskaper liknande cortisoner men med mindre biverkningar. Så vi får väll se om det hjälper, kan i alla fall inte skada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0