I fredags erftermiddag ...

2013-10-13 @ 12:03:45
... kom Emelie och Robin på besök!
Vi gjorde egen pizza, jätte gott! Jag vet att ungsfönstret behöver tvättas, fast det får bli en annan dag ;)
I lördags morse tog Micke och jag en skön promenad i skogen!
Efter lunch kom Emelie och Robin på besök igen, vi gick upp i skogen och plocka svamp ...
... och Robin mumsa i sig massa blåbär :)
Vi fick ihop en hel del trattkantareller som vi ska äta idag!
Sen sov Emelie och Robin kvar här, så vi hade med oss en liten kille i morse på promenaden. Micke sa till hundarna att hoppa upp på bänken, då skulle ju Robin också göra det, sötnosen!
Nu har de åkt hem, så nu ska jag bara ta det lungt en stund innan jag ska städa och ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0