Ja så blev ...

2013-05-03 @ 20:15:00
... det slut på min jourvecka snabbare än jag trott, har försökt byta bort min lördag för att min svägerska blir 40 år. Men det har inte gått så jag hade gett upp men sen ringde en gamal jobbarkompis till chefen och fråga om det inte fanns några pass att jobba och hon kunde ta min lördag, så i morgon blir det fest!
 
Igår ringde Emelie mig på jobbet och berätta att Robin hade fått utslag på händer och fötter, de var till närakuten men de sa att det var nässelutsag, inget att oroa sig för. Idag har utslagen kommit tillbaka och nästan över hela kroppen, de kommer och försvinner hela tiden. Så det blev en tur till VC idag, där tog det blodprov så det kan kolla om han är allergisk mot något och så fick de en salva. Så nu hoppas vi att de försvinner helt! Lite suddig bild men man ser ändå utslagen!
Emelie och Robin har varit hemma hos oss idag, han är så go lillkillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0