Nu kommer jag ...

2013-06-25 @ 19:03:00
... in på bloggen och hotmailen igen,vet inte riktigt vad som var fel, men vi bytte från opera till firefox och nu fungerar det igen.
 
Ja vad har hänt senaste tiden då, Micke och jag firade midsommar ensamma hemma, var skönt det med.
Såg i alla fall en midsommarstång vid servicehuset :)
Lördag jobbade jag mitt dygnspass, hade lite lagom och göra.
 
Söndag åkte vi till svärfars grav med svärmor och Sussie (Mickes syster) och fixa till stenen som sjunkigt, sen tog vi det bara lungt hela eftermiddagen och kvällen.
Måndag var min ledig dag, på eftermiddagen var jag över till Emelie en stund.
Och idag var det jobbar dax igen, längtar efter semestern nu men det dröjer tre veckor tills dess, känns långt borta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0