Jaha så har ...

2013-06-30 @ 16:28:00
... dagarna sprungit iväg igen, redan söndag!
 
Har varit mycke på jobbet den här veckan, jag har varit ganska trött när jag kommit hem och inte orkat med så mycke. Men i torsdags var jag ute med jobbet och vi tackade av våran chef som tyvärr slutar :(
 
I lördags förmiddag åkte Micke och jag ut till husvagnen och sov kvar. Idag på vägen hem har vi grattat Josefin (min brors barn) som blir 9 år idag!
Ibland kan det bli lite trasslig! (Jag vet att man inte ska sätta kopplet på dragkroken men där husvagnen står nu kan vi inte sätta en krok i backen!)
Nu är det två veckor kvar till semestern längtar dit! Första veckan kommer vi nog vara hemma, Emelie och Jocke gifter sig på lördagen och Tobbe och hans tjej Lena kommer hem till sverige på torsdagen. Ska bli kul och få träffa alla barnen samtidigt det var länge sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0