Godmorgon

2013-04-09 @ 10:01:13
Idag är jag ledig, sen blir det tre veckor med dagtid innan det är dax för nästa jourvecka!
 
Varit ute med tjejerna en och en idag med, solen skiner men det var -3,5 grader.
Idag börjar Robin på dagis, Emelie tycker det känns jätte jobbigt och jag förstår henne han är ju bara 1 år och 3 månader! Jag och Micke jobbade om varandra när barnen var små, så Emelie behövde inte börja hos dagmamma förens hon var 6 år, Tobbe var 5 år och Jenny var 2 år och jag hade jätte dåligt samvete för henne att hon inte fick vara hemma lika länge som de andra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Han är inte 1 år och 3 månader än mamma! Han är 1 år och 2 månader och två veckor snart !!

2013-04-09 @ 22:19:15
URL: http://emelieduvefjord.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0