Jaha så var ...

2012-09-23 @ 19:16:49
... den hä helgen också slut och även min jourvecka för den här gången, inte en timme övertid blev det. Men vi jobba en hel del under dagen och kvällen i går men natten var lugn.
 
Idag var Micke, Jenny och jag bjudna hem till Emelie, Jocke och Robin. God mat hade hon gjort dottern min, tur hon tar efter pappas matlagnings talanger och inte mina, jag är värdelös på att laga mat. Robin var det full rulle på som vanligt, man ser inte så mycke på korten men han har ett blåmärke i pannan och ett under ögat efter sina framfarter.

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Låter som en härlig dag, med Robin-Mys.......och god mat ;-)
Sv. Jag blev så glad att vi lyckades klara det :-)
Ha en bra vecka! Är du ledig några dagar nu, efter jouren?
Kram

Svar: Jag har två dagar ledigt efter jourveckan är slut, så i morgon är det jobb igen!
Carina Duvefjord

2012-09-23 @ 21:44:42
URL: http://quilaoronja.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0