Godmorgon

2012-11-28 @ 09:10:00
Dagarna bara rinner iväg, jag hinner inte riktigt med! Idag har jag flexledigt, skönt med sovmorgon. Men det är ett riktigt skit väder ute, regn och rusk, blev bara en kortare morgonrunda än jag tänkt igår! Ser ut som det är mörkt ute på korten men blixten kom in på "auto" på digitalkameran, försökte foto på andra inställningar men då blev det bara suddiga kort.
Igår kom min almanacka jag beställt från personlig almanacka, är fjärde året jag beställer från dem. Är väldigt nöjd med dem jag haft tidigare. I år fick Robin vara på framsidan!

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Hej! Jaa, vilket skitväder vi har. Inte roligt alls.
Det enda positiva är väl att det inte kan bli värre ;-) (Att få till bilder är inte lätt)
Vilken fin almanacka!!! Hur stor är den??
Sv. Har gjort ett "stresseko". Eftersom jag inte kan cykla så pass hårt så att jag får upp pulsen tillräcklig. Dom lyckades ändå inte få upp den som det var tänkt, för dom glömde säga till mig att INTE ta betablockerare. Hur som helst, så såg det bra ut. Lite obehagligt, att hjärta slår som en hammare, samtidigt som man inte blir flåsig ;-)
/Susanne

Svar: Det var ju bra att stressekot såg bra ut, klantigt av dem att glöma säga till! Almanackan är ca 11 x 14 cm, supper nöjd med den, ett plus att man kan välja eget foto på fram och bak sidan!
Carina Duvefjord

2012-11-28 @ 17:58:59
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Lisa

Men, en sån vill jag ju ha :D Gu' vad häftigt :)

Svar: Ja jag är super nöjd med den, du får gå in och beställa en du med :)
Carina Duvefjord

2012-11-29 @ 23:09:23
URL: http://lathundarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0