Oj va dagarna ...

2012-05-17 @ 12:59:46
... rullar på, redan torsdag. Vad har jag gjort den här veckan då?!
- Måndag, var det jobb som vanligt.
- Tisdag, hade jag ett extra jourpass, hade lite och göra på kvällen men natten var lugn.
- Onsdag, tog jag det lungt, på kvällen var jag sjukvårdare vid hopptävlingar på SRK, inga insidenter, skönt.
- Idag började Micke och jag dagen med en härlig promenad, har nyss setat och sett på film och nu börjar det bli dax att göra i ordning sig, kan ju inte slöa bort hela dagen!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, dagarna går verkligen fort ibland! Vart denna dag tagit vägen har jag ingen aning om! :/

2012-05-17 @ 18:16:50
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0