I fredags var ...

2012-05-20 @ 13:31:41
...var det meningen att vi skulle åkt iväg med husvagnen men det blev inte så. Vi blev kvar i Gnesta och sov i den där. På fredagen kom Emelie, Jocke och Robin ut, vi grillade och hade jätte trevligt, sen sov de kvar i husvagnen, gick jätte bra.

På lördag morgon började Micke och jag med en promenad med hundarna i skogen, jätte skönt. På förmiddagen kom min bror och hans familj förbi och gratti min mamma som fyller på måndag. När de och Emelie med familj åkt hem, var vi in till Gnesta och handla en sväng, sen tog vi det lungt resten av dagen, på kvällen blev det korvgrillning med mina föräldrar.



Även idag började Micke och jag med en skogspromenad, sen gjorde vi ordning och packade ihop oss och åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0