Nu ska jag ...

2012-08-28 @ 10:28:57
... fortsätta med projektet att röja vinden och allrummet, Jenny och jag började igår. När Tobbe flyttade till Berlin lämnade han ju några flyttlådor med saker han ville spara och några som han ville få ner till Berlin. Dessa låder har flyttats runt i lägenheten nu ett par gånger, pga att det är fullt på vinden och jag helt enkelt inte fått plats med de där. Plus att när vi gjorde ordning vårat sovrum (Tobbes gamla) och vardagsrummet (de vi haft som sovrum) blev det en del skrivbord och hyller kvar som skulle kastas men ställdes i allrummet så länge. Och för två veckor sedan tapetserade och målade Emelie om Jennys rum och då passa hon på att röja sitt rum, så vårat allrum har blivit ett skrotupplag! Så nu håller vi på att gå igenom alla sjutielva låder som stod på vinden och rensar där och ställer bara in det som skall vara där. Sen MÅSTE vi få ta en tripp till återvinningscentralen med allt som ska kastas, f-n vad jag samlar på mig, VARFÖR, vad ska jag ha allt till?!?! Nä nu är det dax att hugga i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0